Kleine moeite

dsc_0043

Een blogmaatje (klik) attendeerde me op de mogelijkheid aan zomaar onbekenden een kaart te sturen. Lees haar oproep en je zult zien dat het een sympathieke actie is. Ook Vluchtelingenwerk Nederland deed een dergelijke oproep. Die kaart heb ik even op de foto gezet voor ik hem verzond. Het aantal mensen dat kerstkaarten verstuurt lijkt kleiner te worden. Jammer. Meer en meer ontvangen we digitale kerstwensen. Ik snap de besparings-en milieuvoordelen maar zelf word ik nog steeds blij van persoonlijke post. Ik ga er van uit dat meer mensen dat ook hebben en dus schrijven we dit weekend naar persoonlijke vrienden onze kerstkaarten. Het zijn dit soort rituelen waar ik van hou.

10 thoughts on “Kleine moeite

  1. Ik schrijf al heel wat jaren geen kerstkaarten meer. In plaats daarvan doneer ik ieder jaar een geldbedrag aan een goed doel. Jammer voor al degenen die graag kaarten krijgen, maar ik voel me hier prettig bij 🙂

Geef een reactie

