Plennen

dsc_0051dsc_0049dsc_0050

Een rondje door de kamer levert toch nog wat vrolijks en kleurrijks op. Want buiten is het wat het weer betreft grijs, kleurloos en oersaai. Dat komt overigens mooi uit. Zo kan ik een eetplan maken voor de komende week die weer heel veel afspraken telt. Aan de hand daarvan kan er een boodschappenlijstje worden gemaakt. En ik ga, geheel in tegenstelling tot wat ik eerder schreef, alvast wat kerstspullen uit de berging halen en een miniboompje in de kamer optuigen. Kwestie van een strak schema de komende week. Een uiterst gezellig schema bovendien.

6 thoughts on “Plennen

  1. Nu ik al jouw mooie bloemen zie ga ik straks ook nog maar wat leuks halen. Kerstboompje en stalletje staan, net mee klaar. Het wordt tijd dat ik ook de kookboeken in duik. Er beginnen zich al vage ideeën te ontwikkelen op dat gebied.

Geef een reactie

