Zin er in

dsc_0020

Zoals ieder jaar verbaas ik me over de haast waarmee veel mensen na het Sinterklaasfeest overschakelen naar Kerstmis. Deze mevrouw heeft in elk geval belangstelling voor de kerstetalage van Zinderin (klik), een atelier waar ‘puur ambachtelijke kado’s’ worden verkocht die gemaakt zijn door mensen met een beperking. Sympathieke opzet en leuke spullen. Op 13 december wordt de kerstboom op de Markt in  Delft voor het eerst ontstoken. Die datum neem ik als leidraad om de blik op Kerst te richten. Wij doen dan niet aan cadeautjes maar gelukkig voor de uitbaters van deze winkel zijn er mensen die dat wél doen. Nou nog even naar binnen stappen, mevrouw.

One thought on “Zin er in

  1. Toevallig vroeg mijn man gisteren: “”Wanneer werd bij jou thuis een kerstboom gezet?” ik wist het niet meer maak ik gokte op een of twee dagen voor het feest. Dat is wel echt heel anders nu. Ook bij ons.

Geef een reactie

