Hij is al binnen

dsc_0012

Schaar, plakband en inpakpapier. Cadeautjes en een open geratst zakje kruidnoten die kruimels achterlaten op mijn toetsenbord. In onze werkkamer heerst de jaarlijkse chaos die past bij begin december. De wijnboer luistert naar de aanspreektitel Sint en was vanmorgen in die hoedanigheid te gast op een basisschool. Ik wierp op dat moment wat pakjes af in Den Haag en daarmee loopt de planning gesmeerd. Alleen heb ik nog vier gedichten te gaan. Ik stop nog maar eens een kruidnootje in mijn mond, dan komt de inspiratie vanzelf.

8 thoughts on “Hij is al binnen

  1. Hier van hetzelfde, behalve dan die Sinterklazende man. Net de poppendekentjes voor Saar die ik vanmiddag heb zitten naaien ingepakt met nog een fopkadootje voor Sebas. En nu nog die gedichten……

Geef een reactie

