Blauw

dsc_0080

Ikea en de Kringloop vinden we de leukste winkels, zeggen onze kleindochters. Dus was het geen probleem ze even mee te nemen naar Het Goed in Zwijndrecht. Op zoek naar een botervloot. We kwamen met een voorleesboek en de blauwe waterkan weer thuis. De linker kan kocht ik heel veel jaar geleden in Zuid Frankrijk, ik meen voor 27 gulden. Tijdens etentjes staat ie op tafel, samen met de blauwe waterglazen. Nu we de Italiaanse gewoonte hebben om ook bruisend water te serveren, is de blauwe kan (voor nog geen drie euro) wel een heel goede aanvulling. Naar de botervloot blijf ik doorzoeken en ja, ik mag de ramen ook wel eens lappen.

10 thoughts on “Blauw

  1. Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je was met deze blauwe vondst zéker na het lezen van je verhaal
    ik drink het liefst bruiswater…

Geef een reactie

