Gembergolf

dsc_0004-001

Zonder dat ik me er van bewust ben, doe ik mee met de gembergolf. Het schijnt ineens hip te zijn overal gember in te stoppen. Nu is het bij trends vaak zo dat je van je zelf denkt er niet aan mee te doen. Maar ongemerkt staan er toch ineens cactussen in huis. Staat er in de helft van de Nederlandse huizen een grijze hoekbank, en draagt iedereen deze winter een geruit overhemd. Die laatste twee opsommingen gelden niet voor mij, de eerste twee wel. Mijn gembergolf heeft Picasso-achtige trekken. Waarmee ik me enorm onderscheid van de grote meute. Toch?

14 thoughts on “Gembergolf

  1. Inderdaad, Emie! Ook ik doe tegenwoordig gember in de soep, gember in de salade, gember in stoofschotels… Maar er kunnen ergere trends zijn, toch? Tja: paarden krijgen wel eens gember onder de staart. Voor je-weet-wel.

Geef een reactie

