Onrust

dsc_0015

Pff, wat een stormachtige dag. Om negen uur een korte polderwandeling gemaakt. Thuis wachtten nog diverse klusjes op me, die ik deels ook uitvoerde. Intussen vlogen de familie-apps heen en weer. Met mijn zussen was er de zorg te delen over de vader van een van mijn zwagers. En binnen ons gezin wachtten we op de landing van onze zoon. Hij was voor zijn werk een week in Australië geweest. Na drie mislukte pogingen te landen op Schiphol vloog het toestel door naar Brussel. De helft van de passagiers was kotsziek geworden. Enfin, inmiddels weten we dat het vliegtuig toch opnieuw naar Schiphol koerst. Daar staat ook zijn auto. Wat zal hij blij zijn als ie vannacht weer veilig in zijn eigen bedje slaapt.En ik ook. Pff.

dsc_0012

10 thoughts on “Onrust

    • Ik vind het ook wel lekker hoor Marthy, de wind die om het huis waait. Of lekker tegen de wind in over het strand lopen. Maar al die apps en dat kind dat maar niet kon landen, zorgden wel voor onrust vandaag. Hij is inmiddels geland en moeders is weer gerust.

  1. Ik word altijd heel onrustig van storm, maar als er iemand in de lucht hangt en nog moet landen is het nog veel erger natuurlijk. Ik hoop dat alles gaat lukken.

    • Ze staan nog steeds bij jou om de hoek in Brussel aan de grond. Inmiddels artsen aan boord vanwege twee zieken. Als ie uit kon stappen en de trein nemen,had hij dat gedaan. Onze zoon zit er niet zo mee maar er schijnen veel passagiers te zijn die het niet erg ‘leuk’ vinden.

Geef een reactie

