Vaderlijke wijsheid

dsc_0062

Toen ik gisteren voor mijn ouders boodschappen ging doen, kreeg ik een cadeaukaart mee die mijn ouders bij de Postcode Loterij hadden gewonnen. Mijn vader had de kaart al via de daarvoor bestemde site geactiveerd. Voor € 12,50 duurzame producten kon ik er voor kopen. Zonde om dat niet te gebruiken, zei mijn vader erbij. Zelf hadden we die cadeaukaart ook gewonnen maar niet goed gelezen en al bij het oud papier gelegd. Met de halfslachtige gedachte dat het allemaal louter reclame is en niet interessant. Vanmorgen vond ik de kaart terug in de papier-verzamelbak en deed de gratis boodschappen. Een beetje beschaamd over mijn eerdere gemakzucht.

8 thoughts on “Vaderlijke wijsheid

Geef een reactie

