Bericht van Sinterklaas

dsc_0065

Ontvingen we toch twee dagen geleden ineens een kaart van Sinterklaas! Dat hij onze cadeautjes af gaat leveren in Zwijndrecht bij de kleinkinderen. Dan kan het in één moeite door want hij heeft het zo druk.

dsc_0071

En of we dan zondagmiddag willen komen voor de gezamenlijke viering? Ik heb zijn adres niet zo snel bij de hand maar ik ben er van overtuigd dat de Sint, nu hij eenmaal in Nederland is gearriveerd, dit blog ook wel leest. Dus ja Sinterklaas we komen graag. En voor een klotsende pan soep in de auto verzinnen we een list.

9 thoughts on “Bericht van Sinterklaas

  1. Wij vervoeren soep altijd in bevroren toestand. Ter plekke kan het ontdooid en verwarmd worden. Ik ga voortaan ook mensen uitnodigen met mijn wensen tav het eten dat ze mee moeten brengen 🙂

  2. Heerlijk, de vooruitzichten op een warm Sinterklaasfeest. Maar de list voor een klotsende pan soep wil ik graag weten, bij ons klotst het ook weleens in de auto. Niet met Sinterklaas, want dat vieren we in ons huis en erwtensoep klotst niet zo erg.

Geef een reactie

