Parcours

dsc_0056

Drie deuren met dikke drangers. En een lange trap met een fietsgoot ernaast. Het levert behalve een allitererende eerste zin ook veel gedoe op vóór ik mijn fiets uit de kelderberging op straat heb. Maar als de hindernissen eenmaal zijn genomen dan peddel ik tevreden door Delft. Ik lever een pakje af en post een brief en maak voor de leuk en de noodzakelijke beweging een  uitgebreider rondje. Meestal fotografeer ik fietsen die aan grachtenbruggen vastgeklonken zijn. Maar deze, die tot diep in hun spaken in de herfstbladeren staan, bekoren me ook wel.

6 thoughts on “Parcours

  1. Lekker, zo op de fiets door de stad. In het dorp hier valt niets te fietsen voor mij. Ik kan alles lopend af. Buiten het dorp is het prachtig fietsen maar dan loop ik ook liever.

Geef een reactie

