Geblaas

dsc_0059

Wat hoor ik toch? Een motor-achtig geluid met wisselende intensiteit. Het blijkt een bladblazer te zijn. Vanuit de keuken kan ik Kobus, die bij ons in Delft het groot onderhoud van de gezamenlijke binnentuin doet,  zien. Hij hoort niet dat ik het raam open, want hij heeft gehoorbeschermers op. Hij hoort natuurlijk ook het klikken van mijn camera niet. Hij is verder zo onherkenbaar dat ie het vast niet erg vindt dat ik deze foto plaats. Bedankt Kobus voor de nette tuin.

13 thoughts on “Geblaas

  1. Hier moet nog heel wat blad vallen. Veel valt in de borders maar een groot deel op ons ‘trapveld’. Om het gras niet verder te plagen moet het blad er vanaf. En ach, harken is net zo effectief als een uurtje naar de sportschool 🙂 (ja, ik hark want ik heb een bloedhekel aan bladblazers en co)

  2. Haat bladblazers. Je Kobus heeft terecht oorbeschermers op want hij staat de hele dag in dat gebrul, maar de omwonenden krijgen ze niet uitgedeeld. En hee, wat is er mis met bladeren, zijn die niet ‘netjes’? En als het dan toch weg moet: vegen is gezond.

Geef een reactie

