Reisdag twee

img_20161104_102721

We delen zo’n lange autorit altijd op in twee dagen. We overnachtten in Duitsland in Riegel, waar we gisteren rond vijf uur op de bonnevooi een goed hotel vonden. Vandaag hadden we nog zo’n 600 kilometer te gaan. Vanuit de auto zoefde het mistige maar vooral ook fraaie herfstlandschap aan ons voorbij.  Bij mijn zusje dronken we nog even koffie alvorens we in één moeite doorreden naar schoondochter die haar verjaardag viert vandaag. Zaten we gisteravond nog aan de schnitzels, vanavond werden we getrakteerd op een overheerlijk Indonesisch buffet. Vanmiddag dus al weer kinderen en kleinkinderen gezien, morgen mijn ouders. Maar nu wacht mijn Delftse bed op me.

img_20161104_112944

7 thoughts on “Reisdag twee

  1. Een bonnefooi hotel is in dit jaargetijde zeker niet moeilijk. Ik heb zo’n idee dat alle hotels alle zeilen bij moeten zetten om gasten te genereren. Ik zie vaak van die paardaagse-arrangementen compleet met ontbijt en diner – ook in Duitsland – die zo enorm goedkoop zijn dat het haast genant is.

Geef een reactie

