Scherpsluiten

dsc_0033-001

Met de camera meebewegen bij een bewegend beeld waardoor het onderwerp scherp wordt en de omgeving niet. Dat was de opdracht en daar ben ik eens goed voor gaan staan. Moeilijk maar wel een heel leuke uitdaging. De instructiefilms zijn duidelijk en de resultaten van medecursisten zijn ook zichtbaar. Voor mij is het een ideale manier om via een besloten facebookgroup een fotocursus te kunnen volgen.  Opdracht twee deze week was om iets dat beweegt vanuit stilstand te fotograferen. Mijn resultaat daarvan is hieronder zichtbaar. Ik ben er blij mee en de ‘juf’ ook. dsc_0008

14 thoughts on “Scherpsluiten

  1. Heel knap. Wat leuk, een cursus op je pc. Zo te zien leer je er veel mee. Als ik een echte camera had zou ik dat ook prefereren. Nu maak ik mijn foto’s met m’n mobieltje.

Geef een reactie

