Seizoensgebonden arbeid

dsc_0003

Nu de temperaturen lager beginnen te worden en de tijd van dikke truien is aangebroken, komen ook andere zaken weer in beeld. Aan het eind van elke middag kijken we naar een tv-serie op DVD. Vandaag het laatste deel van Penoza. Wat een knap gemaakte maar gruwelijke serie. Na aflevering vijf wilde ik eigenlijk niet meer verder kijken maar mijn nieuwsgierigheid won. Een inkijk in het criminele drugscircuit waar je bang van wordt. Alleen aan te bevelen voor wie van dit genre houdt en daar hoor ik eigenlijk niet bij. Nee dan lees ik liever en ben ik in deel 2 van Knausgard begonnen. Deze Noor beschrijft zijn leven minutieus. Ook een genre waar je van moet houden. Maar tot die groep hoor ik zéker.

dsc_0001

6 thoughts on “Seizoensgebonden arbeid

  1. Ja, eigenlijk kan ik me ook al verheugen op wat regenachtiger weer, waardoor je je weer tijd gunt voor binnen-activiteiten. Maar tot nu toe lokt de zon me steeds naar buiten.

  2. Ik houd van allebei, van Knausgard én van Penoza. En wat je zegt, als je eenmaal in Penoza bent begonnen kan je niet meer stoppen. Na twee delen Knausgard kon ik wel stoppen maar wel met de gedachte dat de rest nog wacht. Heerlijk.

Geef een reactie

