Wit

p1210357

Dit is wat je door de voorruit van een auto ziet, als je door de wasstraat gaat.  Ik maakte de foto een paar weken geleden in NL. Dit is,  geloof ik,  ook ongeveer wat mijn piraat vanmiddag zag toen hij een tweede laserbehandeling onderging. Mijn auto kwam er stralend wit weer uit. De piraat ook, maar niet erg stralend. Het viel dus knap tegen vandaag. Het Engelse woord laser wordt hier trouwens  uitgesproken als láser en dat komt dan wel weer aardig overeen met het gevoel van de patiënt. De dokter is wel tevreden. Nog even en de piraat is het ook weer.

10 thoughts on “Wit

  1. Een laserbehandeling, en dan ook nog twee keer achter elkaar aan hetzelfde oog, kan voor veel napijn zorgen, weet ik uit eigen ervaring. Hopelijk gaat het snel wat beter. Sterkte!

Geef een reactie

