Combinaties

p1210387

Open Monumentendagen en zomerweer is een uitgelezen combinatie. Heel Nederland verplaatst zich vandaag. Wij ook. Mijn zusje exposeerde bij druivenkwekerij Nieuw Tuinzight in Den Hoorn.  Aansluitend aan de polderwandeling bezochten we haar in de druivenserres. Wij kennen haar werk en hebben zelf ook twee stukken maar ik laat hier graag een recent werk zien. p1210386-001

Mijn wijnboer was in hoge mate geïnteresseerd in de biologische  bedrijfsvoering , ik zelf keek mijn ogen uit bij de servies en brocante-aanbieders die tussen de kassen stonden.

p1210389

We dronken er thee met druivenbommetjes, een soort gebak, lieten ons vermaken met gezang, kochten nog wat druiven en ontmoetten heel wat bekenden. Tjonge, jonge wat een heerlijke samenballing van de goede dingen des levens.

2 thoughts on “Combinaties

Geef een reactie

