Achter de muziek aan

p1210368

Als kind mocht ik wel eens mee naar de Taptoe Delft. Mijn vader kon en kan die muziek wel waarderen, mijn oma ook. Ik herinner me van een keer dat mijn moeder thuis bleef bij de twee jongsten en ik samen met mijn andere zus mee mocht. Eerst de autorit van Den Haag naar Delft, dat was al een feest op zich omdat oma, zodra ze op reis ging, meteen snoep begon uit te delen. Enfin, dat soort herinneringen kwam allemaal terug nu de Taptoe gisteren en vanavond op de Markt gehouden wordt. Vandaag was er een streetparade en marcheerden diverse korpsen door het centrum. Daar móest ik dus wel even achteraan.

p1210364

2 thoughts on “Achter de muziek aan

Geef een reactie

