Gefeliciteerd

P1210283-001

WordPress, de aanbieder van dit blog, feliciteert me met het feit dat ik precies vijf jaar van hun diensten gebruik maak. 1850 berichten heb ik geplaatst, gewoon elke dag één. Heb het vaste voornemen daar mee door te gaan omdat ik het leuk vind om te doen. Maar ik wil er ook weer niet ál te veel tijd in steken want de wijde wereld gaat verder dan het web. Mijn foto’s moeten beter, binnenkort ga ik een digitale cursus fotografie doen. De foto van vandaag is bewerkt op mijn laptop. Tja, soms is dat een noodzaak.

16 thoughts on “Gefeliciteerd

  1. Nou Emie, jouw blog is een vast onderdeel van mijn dagelijks patroon, met nog een paar andere. Je inspanningen worden gewaardeerd, en lekker doorgaan alsjeblieft! Groeten uit Perth, Jan.

      • Nou Emie, als emigrant interesseerde ik mij “in den beginne” (2011) in de ervaringen van soortgenoten; tegelijk leerde ik het verschijnsel “blog” kennen. Ja, en van het één komt het ander. Je ziet wie reageert op wie, en selecteert aldoende vanzelf je favorieten. Gaandeweg verslaaft het zelfs wat; het werd mijn “ontbijtpatroon” :-)! Er is weliswaar een onderscheid tussen emigranten en (s)emigranten, maar ik vind het alletwee boeiend. Ook het vaste patroon, die dagelijkse “boodschap”, fascineert me. Dat is een deel van de kracht ervan: het schept een band, ook al is die op afstand en niet altijd “persoonlijk”. Alle goeds uit Perth!

        Een blog uit Perth zou ik ook interessant vinden, Jan!

  2. Ha Emie, je was me vijf dagen voor met de overstap van die vermaledijde web-log.nl naar WordPress. Wat een toestanden waren dat vijf jaar geleden.
    Goed dat je binnenkort een digitale cursus fotografie gaat doen. Dacht eerst dat je bedoelde een cursus digitale fotografie, maar dat zal wel niet, want Caldese zal wel weer roepende zijn.

Geef een reactie

