Haring

IMG_20160822_152940

Op de laatste regenachtige dag van de week doe ik samen met een zus nog even een kringloopwinkel aan, we kopen wat noodzakelijke dingen bij een bouwmarkt en eten haring. Daarna werken we in haar atelier. Zij legt de laatste hand aan werk dat ze binnenkort zal exposeren en ik verf de poten van een krukje. Dat laatste is absoluut niet interessant maar ik vertel het om te laten weten dat ik heus niet met mijn armen over elkaar zat. Inmiddels hield de regen op en toen ook de zon weer scheen, waren de pootjes droog.

4 thoughts on “Haring

Geef een reactie

