Liefdevol ontbijt

DSC_0019

Zolang we samen zijn, hoef ik niet zelf voor mijn ontbijt te zorgen.Ik kom ’s morgens slecht op gang maar als dit voor mijn neus gezet wordt op de tuintafel, tja dan lepel ik graag mijn yoghurt weg. Dan slobber ik geluidloos maar genietend de cappuccino naar binnen. Dan giet ik daar een glas abrikozensap achteraan en hup, wat vitaminepillen kunnen mee in dezelfde teug. De boterhammen zijn voor die lieve maker van dit ontbijt. Het gebeurt ook wel dat ik na de koffie eerst naar boven ga, me douche en aankleed, de mail check , met mijn zus app en de bedden opmaak. O ja, denk ik na geruime tijd: ik heb geloof ik nog niet ontbeten. Om dan dit op de keukentafel aan te treffen.

IMG_20160801_102151_004

11 thoughts on “Liefdevol ontbijt

  1. Iedere ochtend maakt Mart het ontbijt klaar sinds we gepensioneerd zijn. Voor die tijd begon hij al heel vroeg met werken, in een een winkel/werkplaats was er genoeg te doen. We boffen maar met die zorgzame mannen, Emie.

  2. Ach wat een lieve zorgzame schat!

    Ik herinner me nog wel hoe gezellig het op zaterdagmiddag ging na het zwemmen met de kinderen Heel heel lang geleden…..

Geef een reactie

