Meedoen

 

P1200945-001

Toen blogmaatje Bertie me onlangs vroeg mee te doen, deed ik dat natuurlijk. Zij had een foto gemaakt en zag er een spreekwoord of gezegde in. Klik hier om haar blog te lezen. Ik had direct een idee voor een toepasselijke  variant op haar thema. Al moest ik tot vandaag wachten om het onderwerp in beeld te krijgen. Ik hoop dat jullie in deze foto een gezegde herkennen. En zo niet: pech. Er valt niets mee te verdienen hier, het gaat om de eer. Ja, ik ben een bikkelharde hoor.  De foto laat in elk geval perfect zien hoe het weer vandaag is.

5 thoughts on “Meedoen

Geef een reactie

