Opmerkelijk

P1200914

Vrijwel elke dinsdag drinken we op dit terras een kop koffie. En nog nooit eerder viel mijn oog op het hoekje schuin er tegenover. Daar is iemand bezig geweest met humor want op het Franstalige bordje staat ‘Attention chat bizarre’. Het dier, waarbij ik me afvraag of het wel een kat is, staat op een stapel boeken. Mij ontgaat de symboliek maar misschien is die er ook niet. Of ik mis iets elementairs in mijn literaire opvoeding, dat kan ook.

P1200910

We haalden nog even de grasmaaier op die voor een klein mankement terug was naar de leverancier. Gelukkig is ie hersteld en niet op deze schroothoop terecht gekomen die pal voor de winkel staat. Reclame technisch gezien niet een heel handige zet.

P1200916

P1200917

Het zomers plaatje tenslotte, krijgen jullie er vandaag als bonus bij. Op onze terugweg naar de berg moést ik dat nog even op de foto zetten.

11 thoughts on “Opmerkelijk

Geef een reactie

