Bel vista

P1200802

Met Cisca, een Nederlandse vrouw die in Servië woont, ben ik spontaan een mailwisseling begonnen. Haar dagelijks leven in dat voor mij onbekende land biedt genoeg stof tot schrijven. Haar berichten plaats ik dan ook altijd door op dit blog onder de rubriek Cisca in Servië. Er komt weinig of geen reactie op, dus samen vragen we ons af of het wel gelezen wordt en zo niet waar dat dan aan ligt. Ik heb weer een verse mail van haar geplaatst en ben benieuwd of dat reacties oplevert. Dan laat ik even zien wat vandaag mijn uitzicht was en waardoor mijn blog wat later verschijnt.

20 thoughts on “Bel vista

  1. Ciska moet vooral blijven schrijven, ik lees haar verhalen altijd. Ook elke dag kijk ik bij wonen in Caldese. Ook heel mooie teksten en foto’s en zo leer ik mensen en hun bezigheden kennen. Prachtig dat jullie hier de tijd voor vrij kunnen maken. Hartelijk dank Joke

  2. Het is toch een deurtje verder, achter nog een deurtje, en daarmee blijft het wat ver, verborgen. Dat zegt overigens niets over haar verhaal, want dat is juist erg interessant.

  3. Ik lees graag mee hoe het Ciska vergaat in Serbie. Ik heb een schoondochter die een Serbieske vader had en opgegroeid is in Bosnie. Zelf ben ik ook in Serbie , Kosovo en Croatie geweest.
    Leuk om te lezen…en interessant.

  4. Toen ik je blog pas las, heb ook bij Cisca gekeken. Maar er is elke dag zo veel te lezen op internet, dat ik niet echt regelmatig opnieuw kijk. Dat is jammer, want er is heel veel leuks en interessants te ontdekken. En nog eens rustig over na te denken. Dus jammer als het niet meer kijkers/lezers zou trekken. Foto’s zouden ook nog iets extra’s toevoegen.

  5. Ik lees het soms, maar ik zou gretiger zijn als een en ander met foto’s zou worden ondersteund. Maar dat is persoonlijk, ik ben nogal visueel ingesteld. En ik heb nooit de behoefte gevoeld om te reageren, omdat het iets tussen jullie is.

Geef een reactie

