Frankrijk

DSC_0009

Toen we met onze kinderen nog kampeerden in Frankrijk, stond ik met liefde de vakantiewas voor vier personen uit te flodderen op een eenvoudige camping. Ik herinner me zelfs een keer dat ik daarbij uitkeek over glooiende velden vol met zonnebloemen en dat ik me toen volmaakt gelukkig en tevreden voelde. We hadden in die tijd ook een motto voor de was: niet schoon, wel fris. Dat gevoel keerde vanmorgen terug toen ik aan deel twee van de handwas begon. De zonnebloemvelden zijn nu vervangen door de uitbundig bloeiende brem die ik vanuit het badkamerraam kan zien.

10 thoughts on “Frankrijk

  1. Je gaat het allemaal weer veel meer waarderen als de masjien gemaakt is. Het is wel eens goed voor je, prinsesje. *duikt snel weg voor zoevende baksteen uit Italië*

Geef een reactie

