Twee dingen

DSC_0018

Ten eerste. Italië verloor met strafschoppen. Alleen dat allerlaatste deel van de wedstrijd was bloedstollend spannend. Wat zou het leuk zijn als de IJslanders vanavond voor een stunt gaan zorgen. Spijtig misschien voor de in Frankrijk wonende Nederlandse vrienden die wel zin hebben in en feestje. Maar als de boel in voetballand eens flink wordt opgeschud, is dat wel heel goed. Ten tweede. De wasmachine, die gisteren nog netjes een schone was afleverde, weigerde vanmorgen dienst. Totaal geen leven meer in. Je zou kunnen zeggen: als de boel bij die verwende Caldesers eens flink wordt opgeschud, is dat wel goed voor ze. Maar ik vind het minder leuk. Na de pranzo die we op dit fraaie terras tot ons namen, was mijn ongenoegen over die kleine tegenslag geheel verdwenen. Begrijpelijk  toch?

DSC_0031

10 thoughts on “Twee dingen

  1. Even geheel OT: Ik had Feedjit ook, maar ik heb hem van mijn weblog gegooid omdat het raar werkte. Al een tijdje let ik daarom op de jouwe hiernaast en ik zie dat hij gewoon ‘stil staat’.

    • Goed van jou Wieneke. Ik zag wel steeds dezelfde recente bezoekers maar had er niet verder over door gedacht. Heb hem er ook afgegooid (nog wel even flink zoeken waar ik dat terug kon vinden op mijn dashboard).

    • Onze wasmachine overwintert hier altijd dapper in zijn uppie, dus dat kan het toch niet zijn Inge. Maar zodra hij (of is het een zij?) gerepareerd is, zal ik hem/haar extra liefdevol behandelen.

  2. Nou ik vind een kapotte wasmachine een ramp, echt. Waar je ook zit. Maar ja als het dan toch gebeurt, dan maar het liefst daar. Dat dan weer wel!

    • Eigenlijk is elk kapot huishoudelijk apparaat me een gruwel, Bertie. Maar ik besef hoe bevoorrecht ik ben en leef en wil door de wasmachine mijn humeur niet laten beïnvloeden. Maar het feit dat ik het in een blog verwerk, zegt wel genoeg 🙂

Geef een reactie

