Modder

IMG_20160625_165626

Let maar niet teveel op de kwaliteit van de foto want ik moet vandaag een beetje improviseren. In plaats dat kleindochter Eva aan het eind van de middag na twee balletvoorstellingen naar Delft zou komen voor een nachtje logeren, zijn we aan het oppassen bij haar en haar broer.  Kleinzoon Lucas moest ziekjes zijn voetbalkamp verlaten. Op mijn tablet fotografeerde ik zoon Vincent die net terug kwam van Mudmasters in Scheveningen. Dat is een voor mij onbegrijpelijk sportief gedoe in mul zand en het nemen van hindernissen. Samen met Liesbeth staat hij nu opnieuw in de modder. Ditmaal in het Zuiderpark waar voor ‘oudere jongeren’ een popconcert gegeven wordt. Kortom, een behoorlijk actief dagje voor hun. En voor ons.

12 thoughts on “Modder

  1. Ach, het enige dat telt is dat Vincent een blije lach heeft. Toch? Ik snap van een heleboel dingen waar andere mensen lol aan beleven helemaal niks, maar dat maakt niet uit. Zolang het binnen de wet blijft en hun lol andere mensen niet schaadt, vind ik het prima.

Geef een reactie

