Kinderlogica

DSC_0056

Ze nam zelf geplukte aardbeien mee uit hun tuin. Dus moest er gepicknickt worden met Isabel. In de grote tuin van ons complex deed ze later met nonno een hardloopwedstrijd. Hier lopen ze samen naar het zogenaamde parcours. Natuurlijk liep ze sneller dan haar opa, die als een  schaduw achter haar loopt.

DSC_0059

Ze kwebbelt en redeneert en wijst op de tule strook aan haar rok: ‘dat is heel handig, dan komen er geen vliegen.’ Haar juf had een studiedag en wij derhalve een pretdag.’Mijn haar hangt los, nu kan ik een snor maken’.

7 thoughts on “Kinderlogica

  1. Bij mij nog geen problemen met verdwenen reacties, maar ik hou het in de gaten. Dit commentaar tik ik nu voor de derde keer trouwens. *gaat haar los gooien want wil ook snor*

  2. Ik heb gisteren vijf pogingen gedaan om hier een reactie achter te laten, wat dus niet wilde lukken. Op mijn blog zijn gisteravond reacties verdwenen???? Dit wordt een zesde poging en knuffel jij de kleinkinderen nog maar eens voor je weer vertrekt.

Geef een reactie

