Vecht

P1200737

In deze omgeving eindigden we een goed gevulde zondag. Met vrienden  deden we eerst iets cultureels. Daar kom ik morgen op terug. Hier aan de Vecht in Oud Zuylen zaten we op een van de langste dagen van het jaar te genieten van elkaars gezelschap en een goede maaltijd. Waarna zij terugreden naar hun tijdelijke stek in Utrecht en wij naar Delft. P1200738

P1200740

Met dit soort beelden op het netvlies en met en ook al zo’n gezellige bijeenkomst eerder op zondag voor mijn vaders vaderdag, deert een regenachtige maandag me allerminst. Die gebruik ik  om achterstallig huishoudelijk werk te doen. En als dat klaar is ligt het eerste deel van Knausgard op me te wachten. Met de toepasselijke titel Vader.

4 thoughts on “Vecht

Geef een reactie

