Handschrift

DSC_0040\

geschreven tekst 001

hier en hier

 

 

 

 

12 thoughts on “Handschrift

  1. Pingback: handschrift | schrijfselsvanmij

  2. Mooi dat het je gelukt is. Apart om je eigen handschrift weer te zien op internet. Vroeger schreef ik naar mijn idee met meer schwung. Maar nu had ik zelfs kramp in mijn hand van het schrijven.

  3. Mijn handschrift is té verschrikkelijk, ik durf het niet eens aan het web te laten zien. Als ik een kaart voor bijvoorbeeld een felicitatie of een condoleance moet schrijven, dan moet ik er echt geconcentreerd en doodstil voor gaan zitten zonder enige afleiding, anders is het gewoon stuitend. Typen is fijn, maar ook dodelijk voor je handschrift. Ik kan soms mijn eigen boodschappenlijstje niet lezen 🙂

Geef een reactie

