Gebod

DSC_0033

Een dergelijke oproep valt niet te negeren. Ik loop hier vrijwel dagelijks langs en schenk er vaak geen aandacht aan. Maar plots las ik het weer en was het ook. Want zeg nou zelf: de zon schijnt.Mijn vriendin komt op de koffie en daarna kuieren we door de binnenstad. We lopen leuke winkels in maar kopen niks. Nou ja, twintig schuursponsjes voor een euro. Want die had ik nodig. Eenmaal weer thuis bleek dat ik in mijn onhandigheid iets fout had gedaan met het digitaal aanmelden van de bezoekersparkeerplaats. Daar werd ik behoorlijk minder blij van, want dikke prent onder de ruitenwisser. Ik heb een uurtje besteed aan het schrijven van een bezwaarschrift.

 

8 thoughts on “Gebod

  1. Oh nu ben ik zo benieuwd hoe het afloopt met je bezwaarschrift! Ik had laatst een zeer onterechte bekeuring (in mijn ogen) en ik heb ook een uurtje besteed aan een bezwaarschrift. Nog wel iets langer ook. Helaas heeft het niet geholpen. Ik hoop echt dat jij meer succes hebt!

    • Dat effe duurde bij mij vandaag behoorlijk lang. Na het schrijven van de brief heb ik besloten me er niet meer druk over te maken, Marthy. We wachten af maar het zou me zeer verbazen als mijn verzoek tot kwijtschelding gehonoreerd wordt.

  2. Soms heeft ons humeur een oppeppertje nodig, alhoewel ik een blije natuur heb 😉 Zo’n prent onder de ruitenwisser zou toch ook mijn humeur verslechteren. Hoop dat het bezwaarschrift een goeie uitwerking heeft.

Geef een reactie

