Mensen op maandag

DSC_0025-001

Het is al weer even geleden dat ik wekelijks op maandag een foto plaatste van willekeurig op straat gefotografeerde mensen. Gisteren in Den Haag trof ik het en knipte zo hier en daar wat passanten. Deze mevrouw was het slenteren duidelijk helemaal zat. In haar linker arm houdt ze de jas vast van haar zoon. Ik zag hem later naast haar zitten. ‘Ga jij nog maar even langs de boekenstallen’ heeft ze hem vast gezegd.’ Ik zit hier prima en wacht wel tot je klaar bent. Daarna gaan we samen naar huis. Ik heb nog wat heerlijke sajoer lodeh voor je.’

7 thoughts on “Mensen op maandag

Geef een reactie

