Gelijkenis

DSC_0025

Twee dagen achtereen kookte ik niet alleen voor onszelf maar ook voor gasten. Nou is koken misschien een te groot begrip voor deze maaltijden. De ene keer was het een lunch met een lentesoep van tuinerwtjes en gevulde piadini, Italiaanse broodjes. De andere keer maakte ik een hartige taart met een salade. Die taart was niet alleen lekker maar ook goed gelukt naar het voorbeeld. Dus die mocht nog even op de kiek voor dat ie verdween. Zowel soep- als taartrecept haalde ik uit de Allerhande van mei. Vaak toch wel inspirerend. Vooral de soep met kokos en koriander zou ik zelf niet snel verzinnen.

13 thoughts on “Gelijkenis

  1. het punt is dat je hier geen bladerdeeg kn koen en zelf maken vindt ik een hels karwei. Maar wachten tot de AH ook hierheen komt

  2. Koken of bakken …..een maaltijd blijft het. Ziet er heel mooi uit. Ga de A H van mei
    even opzoeken. gr.grt.ria

  3. Ziet er prachtig ui die taart. Ik vind de allerhande ook best wel inspirerend maar ik verander altijd zoveel dat het nooit op de foto kan lijken 😉

Geef een reactie

