Stadsbalkon

P1200626

Terwijl er een hartige taart in de oven staat, ga ik een uurtje op ons het balkon zitten. Ik overdrijf niet als ik schrijf dat het een smal balkon is. Een groter contrast met ons Italiaanse buiten bestaat er niet. De zon schijnt ook alleen maar op het wandbord. Maar niet geklaagd, ik zit tenminste buiten en de temperatuur is heerlijk. Mijn boek, Koetsier Herfst van Charlotte Mutsaers nam ik mee uit onze mini-bieb in de centrale hal van ons gebouw. Het heeft me nog niet bij de kladden dus kan het zomaar gebeuren dat ik  het morgen weer terugzet. We zullen zien.

6 thoughts on “Stadsbalkon

  1. ik denk dat het nooit zal wennen, van een heel park met groen naar een balkon. Ik zelf heb nooit kunnen wennen in de stad, als ik er was voor nodige zaken kwam ik altijd met hoofdpijn thuis

Geef een reactie

