Blik

P1200601-001

Met auto’s heb ik niet zoveel. Maar toen ik deze VW kever bij ons voor de deur zag staan, was ik toch wel gecharmeerd. De eerste auto van mijn vader was een kever en zelf hebben we er ook twee gehad. Hoop plezier van gehad trouwens ook. De laatste kever kocht ik voor f 750,- en verkocht hem na twee jaar voor f 600,-. Da’s goedkoop rijden, hoor. Het was sowieso wel een week met nostalgische auto’s. Mijn echtvriend kroop voor de gein even in een Fiat 500 die meer dan veertig jaar oud is. Dat ziet er dan zo uit.

DSC_0001

Of zo

DSC_0002

10 thoughts on “Blik

  1. Dat zijn autootjes die je als het ware letterlijk aantrekt, he? Een vriend van ons heeft zo’n oud 500-tje. Als hij er mee komt, dan heb ik altijd de neiging om te zeggen: ‘Ach, zet die kleine maar even in de hal, want het is zo koud buiten’. 🙂

  2. oh, die zie je hier nog enoeg rijden. We hebben nog een overeenkomst, ook ik heb niks met auto’s en dit terwijl ik er jaren mijn brood heb verdient

Geef een reactie

