Lopen en zitten

P1200612

Je voelt het direct, hè. Als de zon schijnt is iedereen net wat meer ontspannen en vrolijk. Heb ik zelf ook hoor. Lekker even lopen slenteren door de stad. Vers fruit gekocht, langs wat antiekkramen gescharreld maar natuurlijk niets gekocht. Me verbaasd over studenten in driedelig grijs, zittend in rondvaartboten. Overal fotograferende mensen gezien en Italiaanse toeristen horen kwebbelen.  Door dat laatste voel ik me dubbel thuis. Ik neem het ervan en ga nog een uurtje op ons mini-balkon zitten. Zonnestralen vangen.

10 thoughts on “Lopen en zitten

      • Eigenlijk hadden we eerst een heerlijk stel bloggers over de vloer en daarna zijn we gaan wieden. We zijn wel gevieren het gazon overgestoken om de jachthut te laten zien.

        Klinkt ook al helemaal niet verkeerd, Marja

Geef een reactie

