Bleh

Geld uitgeven aan iets wat je daarna niet meer terug ziet; ik word er niet blij van. Maar goed, het is wenselijk een drainagesysteem aan te leggen vanwege het vele regenwater dat hier de berg af kan lopen en tegen de buitenwand van het zwembad aanklotst. Terwijl ik jullie zonnige plaatsjes van Malaga liet zien, werd er hier gegraven. En dat levert de volgende beelden op.

P1200510P1200518P1200519

P1200521

Oeps! Hulptroepen nodig. Gelukkig kunnen we altijd op de buren rekenen. Geen gewonden, gelukkig.

P1200523

P1200525

Het ding staat weer, het drainagesysteem zit er in, de sleuven zijn weer dicht maar het ziet er nog niet strak uit.  Dat gaat maandag gebeuren. Tot die tijd kom ik gewoon niet in die hoek van ons erf. Want ik word nog steeds niet blij van de aanblik.

8 thoughts on “Bleh

  1. Een goede drainage is heel belangrijk. Onze tuin is 20 jaar geleden door onze nogal fanatieke voorganger heel goed afgegraven en er zijn toen meteen wat leemlagen verwijderd. Daar hebben wij nog steeds heel veel plezier van. Ik zie bij hevige regenval overal in het dorp blankstaande tuinen, maar bij ons nooit. Maar ik geef toe: een nieuw terras laten leggen is leuker 🙂

  2. Geld uitgeven wat de grond in gaat en waar je niets van terug ziet is niet leuk, weten wij alles van met twee septic tanken. Maar het is nodig. Nu nog even doorbijten totdat alles weer vlak en strak is.

Geef een reactie

