Witte regen en natte regen

DSC_0001

Als een kanten gordijn hangt de witte regen aan de pergola. De bovenste foto maakte ik vanmorgen met mijn rug tegen het huis om niet nat te worden. De onderste is van drie dagen geleden en in tegenovergestelde richting gemaakt.De natte regen is een zegen voor de tuin en stoffige wegen. Het werk in huis is een beetje blijven liggen tijdens de zonnige hulpmannenweek. Dus een paar natte dagen vormen een welkome afwisseling in onze bezigheden. Al was het maar om de digitale krant eens uitvoerig te lezen.

DSC_0007

11 thoughts on “Witte regen en natte regen

  1. Ik ben op die Wisteria van jou, zowel de blauwe als de witte, altijd een beetje jaloers. Hier vannacht een buitje en alles knapte er heerlijk van op.

  2. Wat mooi. Heeft het ook nog een geur? De eerste keer dat ik in Italië was werd ik bedwelmd door een heerlijk geur. Ik heb nooit echt kunnen ontdekken waar die vandaan kwam, maar het was ook ongeveer deze tijd van het jaar, vandaar mijn vraag.

Geef een reactie

