Liefjes

DSC_0023

Weg. Allemaal onder de grasmaaier terecht gekomen. Eén groot madelievenfeest was het hier. Dus lag ik op mijn buik in het gras een foto te maken om ze een klein voortbestaan te gunnen. Op de een of andere manier vind ik madeliefjes ouderwets. Zou het komen omdat ik er als kind bloemenkransjes van vlocht? Enfin, het gras is voor een eerste maal gemaaid, de zakken aarde en graszaad liggen klaar om de schade van de wroetende zwijnen te herstellen en we werken gestaag en heel tevreden onze klussenlijst af. Misschien laat ik jullie morgen wel een ander bloemenveldje zien. Waar we ook nog wat mee moeten.

12 thoughts on “Liefjes

  1. hier in het gras ook veel madeliefjes. Het lukt ons maar niet om een mooie grasmat te krijgen. Maar we maken er niet meer zoveel werk van. Als het maar groen is

  2. Oei, hebben jullie wroetende zwijnen. Verleden jaar bleven ze hier tot net onder de moestuin, dit jaar heb ik nog weinig sporen gezien. Maar dat gras van ons ziet er ook niet best uit, graszaad staat klaar.

    • Graszaad vermengd met antimierenspul deze keer. Vorig jaar ook zwijnenschade gehad en toen droegen de mieren de zaden weer naast hun nest. Aldoende leert men en altijd wat te doen hè. We zouden ons een gaan vervelen, Marthy…

Geef een reactie

