Zintuigen

DSC_0102

De lente is hier, in vergelijking met Nederland, twee stappen verder. En dat is heerlijk om te zien, te ruiken en te voelen. Dus holden we. toen we eenmaal boven op de berg waren, als twee blije kinderen door de tuin op zoek naar van alles wat op bloesem lijkt. De kersenboom stelt ons niet teleur in dat opzicht. De hoeveelheid onkruid wel. Zon en regen wisselen elkaar nog af maar de weersvooruitzichten zijn uitstekend. We weten ons voorlopig weer prima te vermaken hier in Caldese.

14 thoughts on “Zintuigen

  1. wat heerlijk dat jullie er al weer zijn! Snel hoor! Ja wat een uitbundigheid als je in dit seizoen aankomt…we zien de kersenbomen nu in volle bloei op onze webcam. Genieten! En vandaag vast inburgeren met een pranzo in Gubbio, hè?

  2. Welkom terug in Italië. Denk je nog aan de aquareltentoonstelling in Fabriano? Ik dacht van 21-25 april… Wij echter vliegen op 25 april pas, en wel naar Amalfi, met collega’s. Maar mijn aquarel is dus in Fabriano te zien. Groet!

    • Nou en of ik er aan denk! Staat genoteerd in mijn agenda Henny. Op 22 april brengen we gasten naar het vliegveld van Ancona en combineren dat met een bezoekje aan Fabriano. Ik weet alleen de locatie (nog) niet. Kun jij me verder helpen? Zo niet, dan biedt internet vast nog wel uitkomst.

  3. heerlijk te lezen dat jullie goed gearriveerd zijn. Dat de fruitbomen nog bloeien had ik niet verwacht omdat hier alles al gebloeid heeft. Iedere dag een stukje tuin en je komt er ook.

    • Dat gaat dus allemaal voorspoedig bij jullie in dat landklimaat. Net een rondje tuin gelopen en inderdaad, elke dag een beetje doen, dan gaat ’t prima lukken. Het is alleen nogal verslavend dus moet ik mezelf inhouden. Overigens staat de kiwi er prachtig bij en we hopen echt op een grote opbrengst het komende jaar.

Geef een reactie

