Delftse duinen

P1200474

Dat beelden kunnen bedriegen weten we wel. Want als je naar bovenstaande foto kijkt, dan lijk het of ik voor een duintop sta. Midden in Delft nota bene. Draai ik de camera dan wordt er meer duidelijk. Het gebouw dat door de kraan omkaderd wordt, is het beeldbepalende Universiteitsgebouw dat min of meer langs de A13 staat. De zandbergen worden gebruikt in de spoorzone en vormen een soort opslagplaats. Met mijn rug sta ik naar de Industrie straat toegekeerd. Een naam die de lading goed dekt. Doe mij die duinen maar, het gebied wordt er mooier van. Tijdelijk.

.P1200473

Geef een reactie

