Op en voorbij

DSC_0013-001

Een lekkere courgettesoep en een tarte tatin van rode uien en geitenkaas vormden de gerechtjes voor de lunch vanmiddag bij mijn ouders. Vanmorgen bereidde ik dat voor en de tweede helft van de middag las ik, weer thuis, mijn boek uit. Een rustige en aangename tweede paasdag. Meer valt er niet over te vertellen, want de stormachtige wind die om ons huis jakkert is ook al geen brekend nieuws. Mijn zogenaamde paasversiering, een struisvogelei onder een stolp, mag nog even blijven staan. Maar de paaseitjes die ik van mijn ouders kreeg, zijn op. Waarmee wat mij betreft ook de Paasdagen weer ten einde zijn.

6 thoughts on “Op en voorbij

    • Vorige week al staan ‘ompakken’ in de berging.Maar wij gaan eerst nog eind van de week een paar dagen weg. Meer daar over binnenkort op mijn blog. Binnen 14 dagen hopen we weer in Caldese te zijn.

Geef een reactie

