Op het palet

P1200466

Een paar weken geleden ging het precies zo. Dagje met en bij mijn dochter, is het de hele dag prutweer en als ik dan eenmaal thuis ben, begint het zonnetje alsnog te schijnen. Ja, dan heb ik natuurlijk geen zonnige buitenfoto kunnen maken. Gelukkig toch een kleurig plaatje in een Dordrechts Ziekenhuis waar we even moesten zijn. Omdat ik mijn hele arbeidzame leven in ziekenhuizen werkte, kijk ik er kritisch rond. Maar het  Albert Schweitzer krijgt, wat uitstraling betreft, van mij een dikke voldoende. Als degene die er ligt nou ook weer snel opknapt, zijn we helemaal tevreden.

4 thoughts on “Op het palet

    • De centrale hal van menig Hollands Ziekenhuis lijkt vaak op die van een vliegveld, met winkeltjes en restaurant, Sabine. Al is die vergelijking juist in deze periode niet zo’n gelukkige. De patiënt mag morgen weer naar huis, dus weer opgeknapt.

  1. Ook hier de hele dag snertweer. Ik moest even op de fiets weg, in het dorp gebruik ik geen auto, en het was nat en vervelend koud. En dan aan het eind van de dag en prachtige blauwe lucht. Hoop daar met de paasdagen ook nog iets van te zien, maar ik vrees het ergste.

Geef een reactie

