Kringloopongeluk

DSC_0004

Vorige week ruimde ik de inhoud van een kast op. Onder het motto: meteen afvoeren die handel,  bracht ik gisteren wat overtollig spul naar de kringloop. Daar stond een prachtige blauwglazen vaas en een beeldschone witte melkkan. Samen voor drie euro. En o, wat kon ik ze goed gebruiken. De vaas legde ik op de bodem van de auto, de kan op de achterbank. Voelen jullie hem al aankomen? Bij wat schielijk remmen, schoot de kan van de bank af, viel op de vaas en toen waren ze alle twee kapot. In de volgende kringloopwinkel, want ja ik was weer eens met een zus op stap en we waren nog niet uit gekringt, zag ik dit vaasje staan. Voor € 1,25 ging ie mee. Maakte mijn hele dag weer goed.

10 thoughts on “Kringloopongeluk

  1. Oh jee, wat een pech. Het overkwam mij deze winter ook met een glazen pot die ik als snoeppot had gekocht in de kringloop. Hij was op de vloer van de auto gerold en toen ik de deur opendeed viel hij stuk op de grond. Maar ik had niet zo’n leuk vaasje als troost.

Geef een reactie

