Matthaus Passion

P1200438

Het wordt een latertje vanavond. Dus laat ik alvast maar even zien hoe dat komt. Voor het eerst van mijn leven ga ik er naar toe. Normaal behelp ik me met de CD’s want we zijn in de paastijd meestal al in Italië. Vanavond zit ik, samen met een zus, drie uur lang op een hard houten kerkbank. En toch verheug ik me er enorm op en wil me laten meevoeren met de muziek en het lijdensverhaal . De andere activiteiten van vandaag komen gewoon in de komende week nog wel aan de beurt. Want aardig genoeg om even te melden.

6 thoughts on “Matthaus Passion

Geef een reactie

