Vooruitzicht

P1200448

Eindelijk  gelegenheid gehad om samen heerlijk in de boekwinkel te struinen. Traditiegetrouw leveren we tijdens de boekenweek onze boekenbonnen in en gaan ons te buiten. We kregen ongevraagd twéé boekenweekgeschenken toe, zodat we zondag samen voor niets per spoor kunnen reizen. Al vrees ik dat daar niet van zal komen. En dan nu…lezen maar. Zou je denken. Maar met vijf leuke afspraken dit weekend zal ook daar niet veel van komen. Geeft niks. Ze reizen mee naar Italië binnenkort. Daar hebben we alle tijd. Denken we.

8 thoughts on “Vooruitzicht

  1. Heerlijk vooruitzicht! Ook al lees ik stukken minder tegenwoordig, er moet altijd leesvoorraad zijn 🙂 Ik heb daarom ook altijd iets op de i-pad staan voor het geval dat ik tòch meer lees.

    • Verstandig om altijd iets achter de hand te hebben, Inge. Ik blijf het lezen van echte boeken verkiezen boven die op tablet of e-reader. Al kan ik er ook niet meer omheen en is het stukken makkelijker als je veel reist.

  2. dat wij in Nederland woonde las ik ook heel veel, heb ook veel boeken meegenomen hier naar toe. Maar om eerlijk te zijn ben ik geen mens om een boek meerdere keren te lezen. Ik wens jullie heel veel leesplezier toe

Geef een reactie

