Gekleurd

DSC_0024

Alle drie mijn zussen en ik hebben een behoorlijke interieurtic. We houden ervan met ons huis bezig te zijn en onze eigen sfeer te scheppen. Dus toen vanmorgen een zus op de koffie kwam met wie ik had afgesproken samen in Delft naar een bank te gaan kijken, vroeg ik terloops of het haar ook een goed idee leek om een bepaald muurtje in de kamer een petrolkleur te geven. Ze was meteen enthousiast. Van de heer des huizes had ik al  carte blanche gekregen. En zo komt het dat zij met wat stoffenstaaltjes voor een bank in haar tas pas om tien uur vanavond ons huis verliet en wij inmiddels een vintage blauwe muur hebben.

8 thoughts on “Gekleurd

Geef een reactie

