Wijze les

P1200254

Lovende boekbesprekingen over de Amerikaanse Prinses van Annejet van der Zijl zijn er genoeg geschreven, daar heb ik niets aan toe te voegen. Eén advies dat de hoofdpersoon Allene Tew aan haar omgeving gaf, geef ik graag door. ‘...kijk naar de goede kwaliteiten van mensen en negeer hun fouten, op die manier ben je gelukkiger.’ Ha! Dat sluit mooi aan bij mijn lijfspreuk ‘Oordeel niet maar probeer te begrijpen.’ In het geval van níet begrijpen, kan ik dus altijd nog het negeren van fouten gaan inzetten. En nou hou ik op hoor, over dat boek.

4 thoughts on “Wijze les

Geef een reactie

