Dierbaar

P1200268

Het is een stoet van mensen die momenteel  in mijn dagelijks leven voorbij trekt. En gezellig dat ik het heb! Vriendinnendag in Heinenoord vandaag. We vergeten soms dat we ooit collega’s waren. De vriendschap bestaat inmiddels al veel langer dan het totaal aantal jaren dat we samen op de kinderafdeling in het Nederlandsch Zeehospitium werkten. In die vorm en op die plek, namelijk in Kijkduin, bestaat het Zeehos niet meer. Maar onze vriendschap dus wel, we staan zelfs in de zelfde tuin als twee jaar geleden. Kijk maar hier.

10 thoughts on “Dierbaar

    • Nog zo’n oplettende lezer, Marjon! Vanwege grijs haar draag ik graag felle kleuren. Overigens is mijn vest van vandaag niet dezelfde als dat van twee jaar geleden maar het verschil in kleur is nauwelijks te zien.

    • Zo Jan, dat is lang geleden! Els Montagne staat niet op de foto maar haar zag ik afgelopen zaterdag nog. Links staat Ria Warsink, die eerst op de ergo werkte en later naar de kinderafdeling kwam. Uiterst rechts is Inge de Bruin, maar ik denk dat jij al weg was toen zij kwam. Groet ook aan Laura.

Geef een reactie

