Voorjaarsvakantie

 

Zoals gezegd, vandaag zijn de twee grote kleinkinderen aan onze zorg toevertrouwd. Om te beginnen brachten we een bezoek aan mijn ouders, hun overgrootouders. Daar hebben we, hoe kan het ook anders, zitten te praten over de verschillen tussen vroeger en nu. Tot wederzijds genoegen

.DSC_0006

Uiteindelijk moesten er ook even gekke bekken getrokken worden. In de onlangs geopende vestiging van KCF snackten we met z’n drieën een lunch. Je zult mij er nooit zonder kleinkinderen tegenkomen, maar zij vonden het prachtig.Vage plannen voor een bezoek aan filmhuis of koekjesbakken, werden tenslotte afgewezen. Hetzij door de kinderen (ik hoef niet zo nodig naar de film) als door mij (te weinig ingrediënten in huis en om eerst boodschappen te doen is het te laat). Dus werd het lezen in Pinkeltje en Arretje NOF. Dat laatste geleend van de overgrootouders. Waarna ik ook nog eens getrakteerd werd op poppentheater achter de schrijftafel van de man die deze dagen belastingformulieren voor anderen invult.

DSC_0018-002

 

,

10 thoughts on “Voorjaarsvakantie

Geef een reactie

