Gemist

DSC_0013

Sinds kort ben ik een beetje verslaafd. Tamelijk onschuldig, want aan het tv-programma Binnenstebuiten. Elke avond neem ik een kijkje in bijzondere huizen, zie ik hoe een smakelijk recept bereid wordt en is er een informatief item over de natuur. Het is net of je door een prettig tijdschrift bladert, heel inspirerend. De broccolisalade die ik gisteravond stond te maken, zag ik ook in dit programma. Inmiddels heb ik een soort missie ontwikkeld om anderen ook zover te krijgen te kijken. Dat lukt maar ten dele. Misschien omdat het uitzendtijdstip nogal onhandig is, namelijk dagelijks om 18.50 uur bij NPO 2. Maar via uitzending gemist kijk ik alsnog. Van harte aanbevolen.

kleur bekennen 18

11 thoughts on “Gemist

  1. Wij kijken, behalve op zondag naar sport, nooit voor acht uur televisie. Anders blijft er zo weinig tijd over om te lezen. En van uitzending gemist heb ik nog nooit gebruik gemaakt, vind het allemaal niet zo belangrijk.

    • Je mist niks, als je niet kijkt, zeg ik altijd. Belangrijk is het ook niet maar wel zeer aangenaam om te zien. En ik weet gewoon dat heel veel vrouwen er net zo over denken als ze het programma eenmaal gezien hebben.

Geef een reactie

